Google nu este clientul tău. De ce muncești gratis pentru el?

Încă de la început îți spun – Google nu cumpără și nici nu recomandă produsele tale! 

Singurul lucru pe care-l face Google este să trimită oamenii să îți viziteze site-ul.

Clienții sunt cei care cumpără produsele și serviciile tale. Clienții sunt cei care definesc un brand!

Să ai un conținut captivant este cool. 🤩

Să fii bine clasat în SERP este cool. 📈

Să obții mult trafic este cool. 👁️‍🗨️

Știi ce este și mai cool?

O comandă finalizată, livrată, un client mulțumit și o recenzie frumoasă. 💰

Atunci când vezi lunar sute de coșuri de cumpărături abandonate sau clienți care părăsesc pagina de Checkout, durerea ta este falsă. Durerea nu este niciodată a ta, așa că nu încerca să ți-o însușești. Durerea este a clientului nemulțumit care și-a pierdut timpul și încrederea în brandul tău. 

Și doar tu ești de vină, tu ți-ai dezvoltat site-ul pentru a fi pe placul lui Google, neglijând clientul! 

Atunci când îți creezi site-ul, configurezi navigarea și dezvolți conținutul, toate acestea având ca prioritate satisfacerea motorului de căutare Google, vei neglija nevoia clientului tău

Dacă ai un site tipic de eCommerce care oferă aceleași produse ca multe alte site-uri din nișă, situația ta nu este tocmai remarcabilă. Chiar nu avem nevoie de încă un site care nu se diferențiază prin absolut nimic și nu excelează în niciun fel. Clienții caută mai mult decât produse: răspund la empatie, la o interacțiune autentică și la poveștile pe care le spui despre fiecare produs. Chiar și un simplu cui poate deveni protagonistul unei narațiuni captivante. Dacă vrei să te distingi într-o mare de oferte identice, trebuie să creezi o legătură mai strânsă între clienți și produsele pe care le oferi.

Dacă prețul este argumentul tău de vânzare, atunci ești prada vânătorilor de prețuri mici. Prețul este cel mai vulnerabil aspect în orice strategie de marketing! Dacă este prea mare nu vinzi, dacă este prea mic nu faci profit, tot ce poți face este să ai un preț aliniat la piață (concurență). 

Ce vrea clientul de la site-ul tău de eCommerce?

Pagina de produs este cel mai citit conținut digital, iar tu îi acorzi cea mai puțină atenție

Fiecare om care navighează pe internet citește o descriere de produs aproape în fiecare zi. Cele mai multe descrieri de produse sunt niște inepții, cu text prost și informații insuficiente. 

Pagina de descriere a produsului are scopul principal de a genera vânzări, dar este important să fie construită cu rolul de a educa, informa, consolida SEO și a construi încredere în brand. Eficacitatea paginii de descriere se bazează pe un echilibru între toate aceste aspecte.

O pagină de produs poate fi completă, dar prost prezentată. Poate fi bine prezentată, dar prost articulată. Poate fi incompletă. O pagină fără descriere de produs este experiență proastă pentru utilizator, dar pentru tine este și mai rău. Utilizatorul părăsește pagina și caută informații pe site-urile concurente. Ai pierdut un posibil client, dar și încrederea lui Google.

Reține: O descriere de produs completă, transparentă și bine scrisă crește încrederea clientului în produs și în magazinul online.

Articolele tale de blog sunt doar o marfă care ți-a fost livrată

Agențiile SEO au devenit un soi de comis voiajori de articole de blog pe care nu le citește nimeni. 

Ascultă-ți instinctul: simțurile tale de antreprenor ar trebui să te ajute să îți dai seama rapid dacă articolele tale de blog sunt cu adevărat gândite pentru a-ți ajuta clienții, pentru a-ți propulsa afacerea și pentru a aduce un plus de relevanță pentru cei interesați.

Povești care aduc valoare – ar trebui să fie deviza fiecărui blog

Blogul este o sursă inepuizabilă de trafic și clienți. Are un rol esențial în creșterea vizibilității, a încrederii și, în final, a vânzărilor. Blogul este un instrument de marketing care te poziționează ca expert. Orice blog trebuie sa inspire la visare, la transpunere, la dorință, la identificare cu produsul și brandul.

Un blog bine gestionat este un instrument extrem de valoros pentru orice magazin online. Prin furnizarea de conținut relevant și de calitate, blogul poate atrage clienți noi, poate fideliza clienții existenți și poate contribui semnificativ la creșterea vânzărilor.

Un blog care nu aduce trafic este ineficient și îți diluează inutil întregul site. Mai mult, un blog care aduce trafic necalificat prin articole irelevante pentru brandul tău și neinteresante pentru profilul clientului tău, consumă inutil resursele tale, care pot fi valorificate prin atragerea de lead-uri calificate.

Tu decizi dacă este timpul sa faci ceva în direcția corectă.

Gând final

Eu lucrez pentru clienții clientului meu, pentru ei am un respect profund. Clienții magazinului tău online sunt cei care mă urmează indiferent de nișă. Clienții tăi îmi plătesc factura, chiar dacă tu m-ai angajat. 

Pentru ei fac cele mai bune descrieri de produs, cele mai valoroase articole de blog, pentru ei aduc plus valoare. Clienții clientului meu sunt partenerul meu în construcția următorului brand cunoscut de care vei auzi.

Lasă un răspuns