De ce e bine să inunzi lumea de conținut digital? Pentru că, astfel, concurenţii tăi devin invizibili

De ce e bine să inunzi lumea de conținut digital? Pentru că, astfel, concurenţii tăi devin invizibili

V-am tot bătut la cap cu ideea că trebuie să faceţi content digital, să aveţi site-uri şi profiluri de social media pe care să puneţi conţinut bun, bun, bun. Adică […]

Care sunt mecanismele care fac un mesaj să fie dat mai departe?

Care sunt mecanismele care fac un mesaj să fie dat mai departe?

Care sunt mecanismele care fac un mesaj să fie dat mai departe? Sheruit, cum zicem azi… în primul rând, emoția. Mesajele emoționale sunt sheruite mai des decât cele reci și […]

„Cu cât postarea e mai puțin engaging, cu atât vei consuma mai mult din buget“

„Cu cât postarea e mai puțin engaging, cu atât vei consuma mai mult din buget“

Dacă ai content de calitate și cât mai engaging, Facebook îți cere mai puțini bani ca să ți-l promoveze. Invers, dacă scrii prostioare, te costă mai scump să ajungă la […]

Comunicarea înseamnă psihologie

Comunicarea înseamnă psihologie

Ce e, de fapt, comunicarea? Toată lumea vorbește despre “marketing și comunicare”. Comunicare politică, relații publice, comunicare internă în companie, comunicare de criză. Ce sunt toate astea? Ele sunt modalități […]

CUM NE DĂRÂMĂ (ȘI NE RIDICĂ) INTERNETUL

CUM NE DĂRÂMĂ (ȘI NE RIDICĂ) INTERNETUL

autor: Iuliana Alexa, manager Contentup, redactor sef Psychologies În mai 2011 Keith Urbahn, fostul sef de echipa al lui Donald Rumsfeld a spus: „Cineva l-a omorat pe Osama bin Laden. […]

Oamenii nu citesc pe internet, ei scanează textul (în formă de F)

Oamenii nu citesc pe internet, ei scanează textul (în formă de F)

Mediul online e net diferit de print, de hârtie. Așa cum iarna nu e ca vara. Dacă pe hârtie eram expuși la informație mai mult timp, analizam, gândeam, ne întorceam […]

Imagine, video, text? (Coffee, tea, me?)

Imagine, video,  text? (Coffee, tea, me?)

Chiar daca video joaca un rol foarte mare in cercurile productiilor de marketing, si cuvintele sunt extrem de importante. Chiar daca ele sunt, de cele mai multe ori, doar o […]

„Toate reclamele din ultima perioadă pică într-una din cele două mari categorii: proaste sau plictisitoare”

„Toate reclamele din ultima perioadă pică într-una din cele două mari categorii: proaste sau plictisitoare”

Toate reclamele din ultima perioadă pică într-una din cele două mari categorii: proaste sau plictisitoare. Cu toate astea, puțini dintre liderii creativi vorbesc despre acest lucru; nimeni nu îndrăznește să […]

Cum a făcut Elizabeth Arden content marketing

Cum a făcut Elizabeth Arden content marketing

Globe and Mail Custom Content Group a fost solicitat să ofere brandului Elizabeth Arden un mod nou de a captiva clientele. Arden a vrut sa-si lanseze cinci produse noi printr-un […]

Coca-Cola şi formula secretă în content digital

Coca-Cola şi formula secretă în content digital

Provocarea lui Jay Moye ca redactor-şef al site-ului Coca-Cola Journey este aproape la fel de mare ca brandul în sine: sa produca continut care sa atraga interesul consumatorilor si sa […]

Next Page »

Copyright © 2017 ContentUp.ro