Cum a făcut Elizabeth Arden content marketing

Cum a făcut Elizabeth Arden content marketing

Cum a făcut Elizabeth Arden content marketing

Globe and Mail Custom Content Group a fost solicitat să ofere brandului Elizabeth Arden un mod nou de a captiva clientele.
Arden a vrut sa-si lanseze cinci produse noi printr-un truc: aratandu-le femeilor povestea creatiei lor, a valorii si a modului de utilizare, mai degraba decat spunandu-o. In locul publicitatii intr-o revista de frumusete, unde nu ar fi putut controla mesajele editoriale, au investit intr-o proprietate media, doar a lor, care sa le cuprinda in fiecare pagina valorile brandului.

Implementarea

Am venit cu un plan unic care imbina bucati jurnalistice bogate in continut despre povestea fiecarui produs si partea lui de publicitate. Un interviu cu creatorul de parfumuri Clement Gavarry, sfaturi de calatorie de la make-up artistul brandului la nivel global, Rebecca Restrepo, si realitati stiintifice noi anti-imbatranire au fost sfaturile de top pe care noi le-am adaugat continutului. Un top editing si un art direction asigurat de veteranii din industria revistelor fashion/beauty au adus revistei un look si un sentiment elegant care rezoneaza cu cerintele cititorilor.

Rezultate

Publicatia a fost atat bine primita, incat clientii au cerut imediat reaparitia ei. Solutia noastra unica de distributie asigura un serviciu de distribuire de inalta clasa cu ajutorul retelei The Globe and Mail, acoperind zonele cheie cu cópii care ne-au condus la rezultate si vanzari.

admin


Sunt redactor sef Psychologies, scriu de peste 15 ani în tot soiul de reviste şi pe site-uri. Am scris cărţi şi am scris poezie. Mai nou, produc video. Media is my thing. Mă pasionează tot ce ţine de branding, de content marketing, în general, toate lucrurile cu care jonglăm în cursa pentru atenţia umană şi persuasiune.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright © 2017 ContentUp.ro