Lista pentru un continut bun pe site-uri si social media

Lista pentru un continut bun pe site-uri si social media

Lista pentru un continut bun pe site-uri si social media

„Zilnic avem din ce in ce mai multe lucruri de facut, de inteles si de invatat.” Cine a spus asta? Cu siguranta cineva care se ocupa de content marketing, strategie web sau digital marketing, nu? Nu simtiti acelasi lucru? In fiecare zi, job-ul pe care il avem e cu un pas inaintea noastra, in loc sa fie invers.

Citatul de mai sus ii apartine medicului Atul Gawande, care a scris o carte extrem de convingatoare si de utila, „The Checklist Manifesto: How to Get Things Right“. Gawande este un chirurg generalist care crede ca realizarea unor simple liste, atât pentru proceduri medicale de rutina, cât si pentru interventii complicate, este o strategie care poate influenta succesul unei operatii si poate reduce infectiile si mortalitatea.

Dar ce legatura are asta cu content marketing-ul? Cu marketing-ul prin continut?! Are. Strategia unui continut de calitate inseamna eliminarea muncii bazata pe ghicit. Asta ajuta la sporirea creativitatii“.

Iata lista unui continut de calitate.

Continutul trebuie sa fie:
• Usor de gasit
• Usor de citit
• Usor de inteles
• Indeamna la actiune
• Poate fi distribuit

Una dintre cele mai convingatoare povesti pe care le spune Gawande este despe câteva spitale din Detroit cu un numar redus de angajati. In aceste spitale, pentru a micsora numarul de intepaturi, se foloseste un anumit echipament, care are insa o hiba: se poate infecta. Pentru a reduce probabilitatea de infectie, un doctor pe nume Provonost a creat un sistem bazat pe liste pentru respectivele echipamente si a convins câteva spitale din Detroit sa participe la un studiu pentru a verifica utilitatea listelor. Fiecare spital care a participat la studiu a desemnat un manager de proiect si o persoana din conducere care sa supravegheze sistemul. Acesta ii vizita cel putin o data pe luna, asculta problemele echipei de medici si ii ajuta sa rezolve problemele aparute.

De ce a trebuit ca o persoana din conducere sa fie implicata intr-o activitate considerata tactica? Câteva dintre problemele echipei de medici puteau fi rezolvate doar de cei cu putere de decizie, spre exemplu, dotarea cu un anumit tip de sapun antiseptic si cu draperii de marimea potrivita. Prin implicarea celor cu putere de decizie, spitalele din Detroit au reusit sa reduca incidenta infectiilor cu 66%.

In domeniul content marketing-ului, cei cu functii de conducere pot produce schimbari in privinta resurselor alocate sau in directia principala a companiei, atunci când vorbim de social media sau de vocea generala a brandului. Prin educarea celor din functii de conducere cu privire la provocarile content marketing-ului si prin propunerea unor solutii, ai sansa de a produce o schimbare importanta. Poate asa vei putea creste traficul pe site-ul companiei cu 66%. Prin rezolvarea pas cu pas a fiecarui detaliu din proiect impreuna cu cei care au putere de decizie, poti solutiona problemele mai usor decât crezi.

Discuta despre lista cu echipa

De-a lungul anilor mi-am facut propria lista interna cu pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a pastra atentia cititorului. Dar stiu, de asemenea, ca nu am control decât asupra unei anumite parti a procesului. Partea vizuala, arhitectura informatiei si accesibilitatea se imbina pentru a crea experienta utilizatorului si sunt factori decisivi in pastrarea utilizatorilor pe paginile web. Pentru a implementa corect propriile liste, toti membrii echipei de strategie digitala trebuie sa lucreze impreuna, pe baza listei, si sa faca schimbari atunci când e nevoie. Este
posibil ca fiecare sa aiba propria lista, de aceea cel mai bine este ca echipa sa combine listele individuale, pentru a maximiza efectele.

Articol de AHAVA LEIBTAG pentru Content Marketing Institute
www.contentmarketinginstitute.com

admin


Sunt redactor sef Psychologies, scriu de peste 15 ani în tot soiul de reviste şi pe site-uri. Am scris cărţi şi am scris poezie. Mai nou, produc video. Media is my thing. Mă pasionează tot ce ţine de branding, de content marketing, în general, toate lucrurile cu care jonglăm în cursa pentru atenţia umană şi persuasiune.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright © 2017 ContentUp.ro